reklama

Majte ma radi.

Pred voľbami v 1998mom sa ma kamarát opýtal koho budem voliť. Ja že, s veľkým sebazaprením SDK. Asi tak, povedal kamarát, s veľkým sebazaprením.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Kvôli mne nemusel Dzurinda sľubovať dvojnásobné platy, ani naháňať Mečiara po čertoch diabloch. Možno si myslel, že to musí urobiť pre nejaké percentá, ktoré by nahnal u ľudí, čo veria sľubom. Skoro populizmus, povedal by som a hľa, ako sa mu vypomstil. Zatiaľ čo tí z nás, ktorým bolo jasné, že Mečiar sa nikdy za nič zodpovedať nebude, ktorým bolo vcelku vlažné, kde je vlastne Lexa a na mladého Kováča sme zabudli, len čo vytriezvel z tej nanútenej whisky, ostatní, ktorí potrebujú uveriť sľubom to Dzurindovi zrátali. A rátajú mu to doteraz.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je zrejmé, že v lacnom populizme je Dzurinda amatér a to má u mňa jedno maličké plus, keď už teda musím hľadať nejaké zdôvodnenie, prečo sa asi zajtra rozhodnem pre SDKÚ. Aby bolo jasné, nie som ešte stále rozhodnutý. Myslím si ale, že si takýto postoj môžem dovoliť, lebo naňho pindám od toho 98meho.

Druhé maličké plus sa týka jeho prvej vlády. Neviem a ani ma to nezaujíma, aké dôvody mal Migaš, keď dal návrh na odvolanie vlastnej straníckej kolegyne Schmognerovej z postu ministerky financií. Len si tak matne spomínam, že SDĽka sa motala okolo Devín banky a deblokácií Ruského dlhu. Tiež neviem a nezaujíma ma, aké mal dôvody Dzurinda keď to odmietol. Len si pamätám na vyhúkaný Migašov ksicht. To odvolanie nakoniec dosiahol, ale vyhúkanejší bol ešte viac, keď v parlamente neprešlo hlasovanie o dôvere Dzurindovej vlády, ktoré sám ako predseda parlamentu inicioval ( koaličný partner ) a Dzurinda mu podal ruku po hlasovaní. Chcel by som to dať na porovnanie s tým, ako sa Fico postavil za svojich koaličných ministrov, čiže aký kopanec do zadku od neho dostali a ako sa postavil k prúserom minimálne socialnych podnikov Tomanovej a jachtárskemu krstu Počiatka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pri dnešnej Gorile akoby sa zabúdalo, že miliardy sa tu prelievali od nepamäti a ak ešte nikto poriadne nebručal, tuším aj Fruni už to má úspešne za sebou, tak načo sa vzrušovať pre nové kauzy. Naštvaní môžeme byť, ale to je tak všetko. Ak má niekto lepší recept, sem s ním.

Tretie maličké plus pre Dzurindu mi vychádza z jeho fyzického zjavu. Je mi vcelku v paži ako vyzerá, ale viete aká je doba, vzhľad a vystupovanie je marketingová položka. Budú vás o tom presviedčať všetci, čo radia ako robiť biznis a vy si ani neuvedomíte, že toto je ich biznis- odrbávať v brožúrkach.

Už každého z nás oslovil niekto na ulici či v nákupnom centre a ponúkol nám niečo neuveriteľné. Dve pizze za cenu jednej, úžasnú kozmetiku (na prírodnej báze, ako inak ) len dnes za neuveriteľnú cenu. Polohovateľné kreslo iba za štvormesačný plat atď atď.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Niekto sa namotá na takúto ponuku, niekto nie. Snáď každý ale vieme, že je to pochybný kšeft, firma bez adresy, predajcovia na dohodu či živnosť, s reklamáciou si môžete vytrieť.

Skúste si ale predstaviť dvoch predajcov takýchto zázrakov, Dzurindu a Fica, ktorý by vás skôr ukecal? Viete a tušíte, máte akési vnútorné podozrenie, že je to až príliš výhodné takáto skvelá ponuka, ale nakoniec vás lepší komediant opantá a pristúpite na kúpu. V tomto mi jednoznačne Fico vychádza ako šikovnejší lacný Jožko a preto tretie maličké plus pre Dzurindu a jeho fece.

Ak sa vám moje dôvody zdajú byť smiešne, tak sa zasmejte, ale vy ma mať radi nemusíte. Ten odkaz patrí tým, čo sa uchádzajú o môj hlas a zároveň tým, o ktorých si myslím, že sa ešte oplatí o nich uvažovať. Aj keď som na nich naštvaný.

Dušan Koniar

Dušan Koniar

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  668
  •  | 
  • Páči sa:  3 514x

na pol ceste medzi nádejou, že môže byť aj lepšie a podozrením, že lepšie je vždy tomu, kto sa tým nezaoberá. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu