reklama

Dobré ráno priatelia

Ďeň sa môže začať normálne alebo priam sľubne, vo svojom priebehu môže byť bežný, výnimočný, ale aj nepríjemne reálny. Piatok 27.4. som prežíval skôr tie bežné veci a ani teraz im nepridávam na výnimočnosti, ale predsa. Dva krát som sa vytočil, dva krát ukľudnil a pomedzi to iba pozoroval priemerný deň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Jeho detaily si všímame okamžite alebo len podvedome a uvedomíme si ich až neskôr. Prípadne zdanlivo nepodstatnú udalosť dňa vyhodnotíme ako mimoriadne zaujímavú, či aspoň hodnú povšimnutia.

Ráno ako každé iné, o pol deviatej pracovné stretnutie v centre Bratislavy, obhliadka budúcej zákazky s fotoaparátom. Potom presun na konkrétne pracovisko, krížom cez park na Račianskom Mýte.

Tam som ich zbadal, o 9.06 chlapec a dievča, neďaleko Bartfayovej sochy Hirošima. V rannom ruchu si ich nikto nevšímal, ani ľudia na zastávke, ani tí posedávajúci na lavičkách. Tíško sa od nich šírila akási hudba a len si tak precvičovali čosi, čo ich spájalo, alebo malo spájať v budúcnosti. Ktovie?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pár krát ich cvaknem, za dve minúty spravia minimum pohybu a ponáhľam sa do roboty. Aby som si ju našiel poškodenú od prechádzajúceho auta a zistil, že ten deň až tak príjemne nezačína. Ako tak som to prežul a dúfal, že to bude O.K. Tento deň, aj všetko ostatné.

Okolo pol šiestej večer s hrôzou zisťujem, že z počítača mi zmizlo úplne všetko. Fotografie, dokumenty, ostal som z toho paf, hlavne, že len máločo mám zálohované. Po prvej zúrivosti a mrzutosti ma to prešlo a po pár telefonátoch som bol presvedčený, že to až tak zlé nebude.

Priateľ mi zavolal, či nie som náhodou v meste, či si nedáme pivko, a to som sa už aj obúval a padal von.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Sedel v podniku a pozeral hokej s Nórmi a keď mi povedal, že to bolo 0:4 keď prišiel, neveril som, lebo naši akurát znížili na 3:4. Napokon sme prehrali, ale aj tak, nebol to až taký horor.

Tie dve pivá mi pomohli, na lokálnom disku som našiel všetky svoje veci, teraz už len nájsť toho, kto mi to znovu uloží do dokumentov a na plochu.

Čiže taký bežný deň za mnou, piatok 27.4. Prial by som vám, aby každý deň pre všetkých končil tak pekne, ako napríklad piatok 16.3. z mostu Lafranconi.

Ten priateľ čo mi volal, sa chystal v dnešnú sobotnú noc pomáhať kamarátovi, čo chce svoju priateľku požiadať o ruku, postaviť máj. Ani som netušil, že sa to ešte robieva, tak teda prianie všetkého dobrého aj tej dvojici z Račianskeho Mýta, aj druhej- pre mňa tiež neznámej, nech sa im v živote darí. Piatok 27.4. ráno na Račianskom Mýte.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

A piatok 16.3. podvečer z mosta Lafranconi.

Obrázok blogu


Dušan Koniar

Dušan Koniar

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  668
  •  | 
  • Páči sa:  3 514x

na pol ceste medzi nádejou, že môže byť aj lepšie a podozrením, že lepšie je vždy tomu, kto sa tým nezaoberá. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu