reklama

Ospravedlnenie doktorovi Liptákovi

Dal som sa uniesť nedávnymi informáciami z médií, reagoval som unáhlene a bez bližších informácií, za čo sa pánovi doktorovi Petrovi Liptákovi hlboko ospravedlňujem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Za posledných cca 8 mesiacov navštevujem internet a blogy na ňom čoraz sporadickejšie, televíziu takmer nesledujem. Predsa len som ale úchytkom zaregistroval ten televízny rozhovor s polemiku o tom, čo je dar a čo úplatok.

Niekto mi to aj spomenul a ja si spomínam že som mu odpovedal, áno, viem o čom hovoríš, niekde sa to odvysielalo ale nič bližšie som sa nevyzvedal. Časom som na toto všetko zabudol a niekedy predvčerom som si na to matne spomenul, že sa to udialo asi pred pol rokom.

Nová informácia bola o pozastavení vyšetrovania, o poznatku že dar nie je úplatok a podobne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V reakcii na môj predchádzajúci blog mi bolo vytknuté, že som sa pustil do niečoho strmhlav a bez rozmyslu, že vylamujem odomknuté dvere a tak ďalej. Že všetky okolnosti ohľadne toho nešťastného rozhovoru v televízii Markíza doktor Lipták dávno verejne vysvetlil a obhájil a že si to môžem vyhľadať a preštudovať.

Tak som si teda tie materiály vyhľadal a už po zbežnom prečítaní dvoch blogov a otvoreného listu televízii Markíza musím konštatovať, že som strelil riadneho capa. Za toto všetko sa pánovi doktorovi Petrovi Liptákovi hlboko ospravedlňujem, je mi ľúto ak som mu tým spôsobil nejakú nepríjemnosť, svoje slová beriem späť, predchádzajúci blog však nestiahnem, aby snáď aj iným poslúžil ako názorný príklad toho, čo sa môže stať, ak niekto pracuje so zlými informáciami. Na žiadosť pána doktora ale onen blog okamžite stiahnem.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prajem všetko dobré pán doktor a ešte raz sa ospravedlňujem.

Dušan Koniar 

Dušan Koniar

Dušan Koniar

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  668
  •  | 
  • Páči sa:  3 514x

na pol ceste medzi nádejou, že môže byť aj lepšie a podozrením, že lepšie je vždy tomu, kto sa tým nezaoberá. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu