reklama

S veršami Jána Smreka

na výstave Evy Chmelovej v Umeleckej besede v Bratislave. Náhodná, neplánovaná účasť na vernisáži, kde priateľ filmoval a fotil jej priebeh, kde fotili viacerí a zrejme nie pre seba, ale pre niekoho, som fotoaparát ani nechcel vyťahovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Fotoaparát bol takmer vybitý, obrazy Evy Chmelovej sú aj dramatické aj ukľudňujúce zároveň, páčili sa mi v galérii, páčili by sa mi tiež v inom priestore, ale netúžil som mať ich nafotené. Nakoniec ale, deti pobehujúce pred zahájením výstavy ma na chvíľu zaujali a tak som predsa len zopár záberov urobil. A potom výrezy z nich a potom som nevedel čo s nimi. Čo k tomu povedať?

Toto je muž a pozerá sa na obraz, toto je kamarát a prenáša kameru. Toto sú deti, čo cválajú po galérii. Ešte že máme doma básnikov. A šieste vydanie „Moje najmilšie“ Jána Smreka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Hurrá, hurrá!

Z cesty nám!!

Pádime!

Nevidíte?

Cválajúce dni

Obrázok blogu

„Ach, dosť už. Hľaďte, dívajú sa ľudia-„

Básnik a žena


Obrázok blogu

...jas fárb im slepil oči-

vydali víťazný ryk,

pretiahli rukou vlas svoj hustý

a vzali štetec medzi prsty.

Október

Obrázok blogu

Nech nemám nič, ni zem, ni dom,

ďakujem očiam svojim dvom,

že skrze ne mi väčšie statky náležia.

Oči

Obrázok blogu

...vyrastám ako topoľ z nábrežia

a dívajúc sa vôkol mocne...

Oči

Obrázok blogu

Ale to bolo v harmónii

so sviežosťou jej tela.

Vývoj

Obrázok blogu

...vidno stáť kde- tu

dvoch a dvoch,

tí ukryli sa v šere noci,

či v svojich vlastných pohľadoch?

December

Obrázok blogu

A svet sa díva na obe

a kochá sa v ich podobe.

Báseň o krásnej matke

Obrázok blogu

Lež povedz mi ty, ktorá mlčíš len,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

kde blúdi myseľ tvoja v tieto chvíle?

Májový dážď

Obrázok blogu

Náhoda číra. Inde po skupinách

nás filmujú, sme všade po novinách.

Paternoster

Obrázok blogu

Vtedy keď úsmev drží v dlani.

vtedy je človek pán!

V prístavnej krčme

Obrázok blogu

Spoločné máme oči

a v jedno slnko zrieme,

to je náš sen a osud,

inakší nebudeme.

Inakší nebudeme

Dušan Koniar

Dušan Koniar

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  668
  •  | 
  • Páči sa:  3 514x

na pol ceste medzi nádejou, že môže byť aj lepšie a podozrením, že lepšie je vždy tomu, kto sa tým nezaoberá. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu