reklama

Buďte radi, že nemáte žiadnu vodu

Viete aké sú to nervy, keď vám v tomto hici na tri dni odstavia teplú a ja sa ako dilino musím sprchovať v studenej? A čo som ja nejaký oný, prasa som, to už nesmiem nič a iní si žijú ako páni?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Buďte radi, že nemáte elektrinu, viete aké sú to nervy, každý mesiac chcú po mne 34 euro a za čo? Že mi nejaké drôty do bytu naťahali, do mojej steny zamurovali? A za to im mám ešte platiť, nie je škoda také pekné drôty zamurovať?

Buďte radi, že nemáte plyn, viete aké sú to nervy, keď odídem do roboty a stále musím rozmýšľať, vypol som ho, nevypol, mám sa vrátiť, nemám sa vrátiť. Čo keď mi sused zazvoní a prídeme všetci o okná?

Buďte radi, že nemáte okná, viete aké sú to nervy, okenu kupovať, švédske handričky drať, na parapetu vyliezať, za dva dni potom zaprší a je po paráde.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Buďte radi, že nemáte kontajnery, viete aké sú to nervy, keď vám kdejaká chamraď vlezie do kontajnera, všetko tam rozhádže a vy musíte žiť ako v chlieve a ročne za to zaplatiť 156 euro?

Buďte radi, že nemáte nič, viete aké sú to nervy niečo konečne mať?

Buďte radi, že za nič neplatíte, viete aké sú to nervy každý mesiac za všetko platiť?

Buďte radi, že vám ešte nezbúrali dom, viete aké sú to nervy stále počúvať, čo vám idú postaviť?

Dušan Koniar

Dušan Koniar

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  668
  •  | 
  • Páči sa:  3 514x

na pol ceste medzi nádejou, že môže byť aj lepšie a podozrením, že lepšie je vždy tomu, kto sa tým nezaoberá. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu