reklama

Prašanom z Devína do Dúbravky

Aj keď doprava fungovala na dnešné počasie primerane, rozhodol som sa ísť popoludní z Devína do Dúbravky cez zasnežený les po žltej značke. Reku, ak bude snehu fúru, vrátim sa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zo dvaja ľudia predo mnou išli, neviem odhadnúť kedy, ale neskôr ako bežkár, ktorého stopy boli skôr tušené ako viditeľné. Stále husto snežilo a stopy sa aj v asi tridsať centimetrovom prašane rýchlo strácali. Bol som teda pomerne vďačný tým dvom, ktorí sa vybrali tou istou cestičkou hádam necelú hodinu predo mnou.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Devínsky kostol a jedna zo striech zasneženej dediny.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Nad Devínom pri ríbezľových sadoch.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Jedno z mnohých značení, kým som sledoval stopy, nestaral som sa, či idem po značke.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Mokrý sneh sa zachytával na každej ploche, takmer bezvetrie prinieslo do lesa ticho.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Pri akejsi studničke sa stopy rozhodli ísť po červenej značke a ja som teda pokračoval za bežkárom po žltej do Dúbravky. Už sa mi vracať nechcelo.

Obrázok blogu

Stará Dúbravka ma privítala hojdačkou,

Obrázok blogu

svojím elipsovitým kostolíkom

Obrázok blogu

a pekne zasneženou mrežou akéhosi odtoku.

Obrázok blogu

Na sídlisku potom priam krasopisne zaviatym Ľudovítom Štúrom.

Dušan Koniar

Dušan Koniar

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  668
  •  | 
  • Páči sa:  3 514x

na pol ceste medzi nádejou, že môže byť aj lepšie a podozrením, že lepšie je vždy tomu, kto sa tým nezaoberá. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu