Mailom mi chodia faktúry za všeličo, aj za internet. Nemám potrebu zavaľovať sa papierom, pri zriadení toho či onoho, dostanem otázku ako chcem dostávať výpisy či faktúry, a keďže je možnosť výberu, zvolím si elektronickú formu. Pred trinástimi rokmi táto možnosť nebola a možno aj z pohodlnosti, ostal som pri trojrozmernom, hmatateľnom výpise z účtu. Na rozdiel od vás, mne sa tie vaše výpisy zasielané poštou zdajú byť prehľadné. Nie ako vy tvrdíte vo vašom letáčiku že- ťažko sa v ňom vyhľadáva. Nuž tak ich zmeňte.
Pred trinástimi rokmi bola situácia iná a ak som si zvolil balík služieb na účte, vtedy za 100.- Sk mesačne, dnes za 5.- eur mesačne, predpokladám, že viete rátať a vyhotovenie a odoslanie výpisu je v cene toho balíčka. Samozrejme že viete rátať, preto ten nenápadný skok o 50% pri prechode ne euro. Aby ste ma nepovažovali za nevďačného, ak mám v balíku služieb dohodnutých desať operácií na účte za túto sumu, veľa krát ste ma nechali operovať aj dvadsaťpäťkrát a neúčtovali ste si to. Občas áno, ale nestalo sa to pravidlom.
Prečo ale idete na mňa s ekológiou? To mi naozaj chcete tvrdiť, že desiatky ton priblblých letáčikov poukladaných na pultoch je to pravé orechové? Stromy rastú preto, aby sme do nich žabykľáčom vyryli srdiečko a iniciály, nie preto aby ste vy z nich vyrábali reklamu. Prečo jednoducho neďobnete prstom tým pravým smerom a nepriznáte farbu, že toto je dôsledok zavedenia bankovej dane a takýmto spôsobom sa ten dôsledok snažíte, samozrejme že legálne, eliminovať?
Vzdávam sa teda modrých papierikov od vás, kráčam s dobou. Neviem aká je skladba vašich klientov, predpokladám, že bude obdobná ako v iných bankách, ktoré možno už robia alebo urobili podobné opatrenia. Naozaj neviem. Trúfam si však odhadnúť, že určitú časť tvoria aj starší ľudia, možno aj tí naozaj chudobnejší, ktorí jednoducho nemajú internetovú adresu. To sú tí najlepší, ktorí musia ísť za vami?